Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych azjatyckim klimatem do przeczytanie zakończonego już opowiadania o wzlotach i upadkach młodzieńczej miłości. Głównym wątkiem jest paring Minho i Taemin'a kpop'owej grupy SHINee. Historia wypełnioną radością i miłością, ale też cierpieniem i rozpaczą. Czy nasi bohaterowie stawią czoła nadchodzącym wydarzeniom? Jak wpłyną one na ich dalsze życie? Na te oraz wiele innych pytań odnajdziecie odpowiedzi po przeczytaniu opowiadania. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie pośród tych wszystkich jakże oryginalnych i zakochanych par. Miłego czytania!:)

Opowiadanie traktujące o homoseksualizmie!

poniedziałek, 3 września 2012

Proszę o chwilkę uwagi:D

Kochane, przepraszam was za chwilę zwątpienia, ale jestem osobą, która potrafi się szybko poddać, a ta krytyka nie wpłynęła na mnie tak pozytywnie jak poprzednia od Neko. Miałam wczoraj z Sherleen rozmowę na gg i tak jak napisała będzie betować mi posty. Jeśli chodzi o treść nic się nie zmieni. Mówię tak, bo znam bety, które narzucają autorom swoje własnie pomysły często niszcząc tym cały zamysł danego fragmentu. Do pewnych rzeczy będę musiała się przyzwyczaić, na inne przestawić, ale mam nadzieję, że pójdzie do gładko i sprawie. Proszę was, żebyście się już więcej nie kłóciły, bo w danej sytuacji nie ma to z byt wielkiego sensu. Rozumiem, że komentarze mogły was zaboleć tak samo jak mnie i jestem wam wdzięczna za to, że wstawiłyście się za mną, ale skoro sprawa już się wyjaśniła mogę wam za to podziękować i poprosić, żebyście przestały już się kłócić.
Tak więc nie mam zamiaru zawieszać bloga w najbliższym czasie, chociaż zmieni się częstotliwość dodawania notek. Bywało tak, że dodawałam notki co 2-3 dni. W związku z rokiem szkolnym będę musiała się wysypiać i ograniczyć to do max 2 postów tygodniowo. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie zwyzywacie w komentarzach, bo nie chciałabym żadnych usuwać, bo zależy mi na prawdzie, a nie ukazywaniu bloga w jak najlepszym świetle, bo to tylko blog. Coś czego pisanie ma sprawiać mi przyjemność, a nie być dla mnie udręką i katorgą.
Dziękuję wam za czas, który poświęciłyście na czytanie postów i mam nadzieję, że następne również wam się spodobają zwłaszcza, że (uwaga, spoiler!) zamierzam kogoś swatać.
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. odtańczam taniec radości!!!!!
    ah oh yeah aha aha!!!
    no to czekam na kolejną notkę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę :3
    Twoje opowiadanie jest genialne :D
    Tylko jedno mi się nie podoba
    JAK TO MÓJ MĄŻ ZGWAŁCIŁ TAEMINA ?! (Yesungg) jak byli w sądzie to ja mało nie płakałam, krzycząc do monitora "zostawcie go ! on jest dobrym człowiekiem ! "
    Eh...
    Świetne opowiadanie :*
    Czekam na kolejne notki <3
    Yun :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty pewnie masz na myśli Yesunga z SuJu:) a to tylko zbieg imion, nie mam tu na myśli TEGO Yesunga:)

      Usuń
  3. Wystarczy, że będziesz miała chęci do robienia postępów i poprawiania. Jeśli będziesz zwracać uwagę na pioswnię, stosować się do moich rad, to z każdą kolejną notką będzie tylko lepiej. A wiem, że znasz zasady pisowni i postarmy się zrobić tak, abyś zaczęła ich używać. ;3
    Ostatnia Twoja notka, którą zbetowałam pozytywnie mnie zaskoczyła, bo myślałam, że będzie tam naprawdę dużo błędów. Nie było ich aż tak wiele. Wszystko da się poprawić. Po prostu trzeba chęci i cierpliwości. Nie mam zamiaru zmieniać konceptu Twoich opowiadań. Pomysł, fabuła jest Twoja. Ja jedynie mogę poprawić pojawiające się literówki, błędy interpunkcyjne, ortografy i czasem zaproponować bardziej poprawny zapis lub w danym fragmencie, ale to czy użyjesz tego mojego, czy zostaniesz przy tym, który był, to będzie już Twoja decyzja. Zmiany tylko na początku będą ciężkie, ale z czasem będzie coraz łatwiej. Obie postaramy się, aby Twoje ff było jeszcze lepsze, doszlifujemy Twój warsztat i nadamy dzięki temu fabule większego blasku. Jestem pewna, że zarówno Ty, jak i opko wiele na tym zyska. Może nawet nowych czytelników. Poprawny zapis wiele ułatwia dla fanów, przyjemniej się czyta jak jest mało błędów albo w ogóle ich nie ma. Tak więc moja droga:
    Weny, chęci i nie poddawania się. Hwaiting! I niech Minho będzie z Tobą! ;3
    Sherleen ;3
    Ps. Huhu, ale się rozpisałam... ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff...od razu mi ulżyło ;) Już nie mogę się doczekać nowej notki! Hwaiting! ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. I wszystko dobrze się skończyło <3 ale nie wybaczę tak łatwo, zawały przeżyłam przez tą całą sytuację. :D

    Będę cierpliwie czekać na więcej! Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że się nie poddajesz :D Właśnie przeczytałam twoje opowiadanie, bloga poleciła mi już jakiś czas temu Gomili.Giza, ale ja i mój ciągły brak czasu (i lenistwo, przyznaję bez bicia -.-) mi na to nie pozwalały. 2min to mój ukochany pairing forever, a i JongKey nie pogardzę, może jedyne co mi przeszkadza to orientacja Onew, bo dla mnie to on zawsze był i będzie tym hetero ^^ Ale w sumie ciekawa alternatywa.
    Piszesz bardzo lekko i zabawnie, szybko się czyta i nawet nie zwraca uwagi na błędy. Chociaż oczywiście beta to dobry pomysł, sama bym ci radziła ograniczanie emotikon (mimo, że je uwielbiam *.*) i komentarzy własnych podczas pisania. Co innego pod rozdziałem, tam możesz do woli się wypowiedzieć, w takim "komentarzu od autora" :D No ale bądź co bądź treść jest ważniejsza niż ewentualne błędy. Czekam na rozwój akcji, szczególnie 2minowej, bo moje skarby muszą być razem <3
    Życzę weny i powodzenia w kontynuacji. Pamiętaj - konstruktywna krytyka to podstawa! No i ciesz się, że twoje opowiadanie wzbudza emocje xD
    Całusy, Miss.Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, twoje opowiadania są świetne! Czytam ich bardzo dużo ale twoje na prawdę mi się podobają! Masz talent do pisania. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń