Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych azjatyckim klimatem do przeczytanie zakończonego już opowiadania o wzlotach i upadkach młodzieńczej miłości. Głównym wątkiem jest paring Minho i Taemin'a kpop'owej grupy SHINee. Historia wypełnioną radością i miłością, ale też cierpieniem i rozpaczą. Czy nasi bohaterowie stawią czoła nadchodzącym wydarzeniom? Jak wpłyną one na ich dalsze życie? Na te oraz wiele innych pytań odnajdziecie odpowiedzi po przeczytaniu opowiadania. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie pośród tych wszystkich jakże oryginalnych i zakochanych par. Miłego czytania!:)

Opowiadanie traktujące o homoseksualizmie!

niedziela, 2 września 2012

hej

Witam was, biorąc pod uwagę błędy logiczne i całą resztę na temat mojego opowiadania nie będę wstawiać kolejnych postów skoro czytanie ich aż tak bardzo was boli, a błędy są nie do zniesienia. Wybaczcie mi, ale czas na pisanie tego mam bloga mam zazwyczaj późno wieczorem bądź w nocy, więc nie jestem w stanie wygospodarować więcej czasu, żeby dokładnie je sprawdzić, bo muszę kiedyś spać. Jeśli komuś się ono nie podoba to mam proste rozwiązanie: nie czytać.

Mam nadzieję, że to co napisałam do tej pory nie było takie złe i przepraszam, że czytałyście takie badziewie.

Autorka