Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych azjatyckim klimatem do przeczytanie zakończonego już opowiadania o wzlotach i upadkach młodzieńczej miłości. Głównym wątkiem jest paring Minho i Taemin'a kpop'owej grupy SHINee. Historia wypełnioną radością i miłością, ale też cierpieniem i rozpaczą. Czy nasi bohaterowie stawią czoła nadchodzącym wydarzeniom? Jak wpłyną one na ich dalsze życie? Na te oraz wiele innych pytań odnajdziecie odpowiedzi po przeczytaniu opowiadania. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie pośród tych wszystkich jakże oryginalnych i zakochanych par. Miłego czytania!:)

Opowiadanie traktujące o homoseksualizmie!

niedziela, 17 lutego 2013

The Versatile Blogger

Wow, niespodziewałam się, że dostanę kolejne nominacje :P sądziłam, że na Libsterach się skończy, a tu proszę, baaardzo miła niespodzianka :)

więc zaczynamy!! :P



Zasady:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Dziękuję za nominację od Kaori, Rideia, Missha Wong, Asian story, zwariowenej fanki, Maryi Nowak, Pannie nikt:)


1. Co mogę o sobie powiedzieć...bałaganiara ze mnie.
2. Uwielbiam czytać książki, ale nie wszystkie. Rzygam romansami, ale yaoi to inna bajka.
3. Kocham zwierzęta, wszystkie bez wyjątków. No, może tylko pająków nie darze optymizmem :P
4. Oczywiscie kocham muzykę, nie tylko k-pop. Słycham wszytskeico wpadnie mi w ucho od muzyki klasycznej, przez rap, do metalu.
5. Ubóstwiam anime i mangę, ostatnio jaram się Ao No Exorcist, które oglądam już chyba 7 raz...XD
6. Nie mogłabym żyć bez malowania! Może nie wychodzi mi to na mistrzowkism poziomie, ale uwielbiam rysować sceny z animców i oczywiście słodzkich koreańskich chłoptasiów:P
7. No i ostatnie...mam jedną małą tajemnicę, która chyba właśnie teraz przystanie być tajemnicą...chciałabym kiedyś móc zdać relację na żywo ze sceny "łóżkowej" Harry&Draco :O

Mam nadzieję, że przez ten tydzień uda mi się wstawić nowy rozdział, który, nie będę ukrywać, prawdopodobnie skończy naszą przygodę.
Trzymajcie za mnie kciuki!! :D

Nominuję: